Nyforelsket!

Drømmehelg og jeg er nyforelska!

Fy flate, så fint det har vært i helgen. Sommerferiefølelse de luxe.

Alle bikiniene mine har blitt for store, jeg har ikke gått til innkjøp av noen nye. De gamle er slappe i strikken og evner ikke å holde hengerumpa på plass. Men samma det! Jeg er meg uansett form og fasong. Ulempen var at jeg ikke kunne bade,  for da hadde buksa rett og slett sklidd av. Men om jeg hadde hatt en som satt godt, ville 18 grader fortsatt vært for kaldt for meg. Gi meg 23, så snakker vi.

Tilbake til pinsehelgen; En drøm, rett og slett. Vi har vært ute med Katta, både på ettermiddagstur og overnattingstur. Innimellom der har vi vært barnevakter for barnebarna og også hatt en privatvisning av huset vårt. Hele tiden akkompagnert av blåblå himmel og for ikke å snakke om den deilige varmen!

Og det beste av alt: Katta har malt som en katt hele tiden, og akkurat nå føles det ikke som vi har kjøpt katta i sekken. Hun er min nye kjærlighet, selv om hun er gammel og preget av livets tann (vann), så er hun et smykke i disse koronatider som gjør at sommeren kan bli litt ekstra fin.

Det virker ikke som vi er alene om å like livet på fjorden. Aldri har vi sett et så yrende båtliv! Folk overalt, i hver minste lille bukt. Koselig å se, – men det blir nok også en kamp om plassen i de fineste havnene når fellesferien starter.

En annen ting som gjør meg glad på denne årstida er når klesvasken kan henges ut. Å stå nede på gressplenen og henge opp tøy bringer frem en barnslig lykkefølelse i meg. DA er det liksom sommer på ordentlig. Og nå fikk jeg lyst på norske jordbær – noen som vet om den er i rute i år? Koronabærene er best, synes jeg! Bedre å spise korona enn å korona, ikke sant?

Ha ei fin uke og nyt sommerkvelden dere som har finvær😎

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg