Når postmannen ringer på to ganger…

Ikke rart postfolka har mye å gjøre for tida!

På mandag fikk jeg en pakke på døra med noe stæsj jeg hadde kjøpt på nett.

I forgårs leverte jeg inn pakken for å sende noe av stæsjet i retur.

I dag stod den samme pakka utenfor inngangsdøra igjen da jeg kom hjem…

Haha, får gjøre et nytt forsøk å bli kvitt den 🙂

Begynner å bli rund i kjakan igjen. Lett å se at klementinsesongen er i gang🍊 (Når var jeg forresten IKKE rund i kjakan? Vennligst se bort fra første setning i bildekommentaren).

 

Jeg hadde ny kiropraktortime i dag. Ikke noe knekking i nakken i dag heller. Kun midt på ryggen. Men han trykka på noen punkter i nakkeregionen som gjorde at det svartna for øynene og tårene spratt. Rimelig vondt og ømt, ja.

 

Da jeg skulle dra hjemmefra i dag og tok på meg skoa, røyk den ene hempa som jeg fester lissa i. Søren òg. Tok på noen andre sko og dro med meg den ubrukelige skoa i farta.

Dro innom skomakeren. Smart! Åtti spenn og yndlingsskoene er good to go forhåpentligvis lenge fortsatt.

Fornøyd med det! Ofte tenker jeg bare på å få reparert ting, nå gjorde jeg det.

“A small step for man. A giant leap for me”.

 

Traff en hyggelig =Oslo-selger i dag og årets juleutgave er i hus.

Kirkens Bymisjon, Frelsesarmeen og =Oslo er mine hjertesaker jeg alltid støtter til jul.

Håper flere har mulighet og støtter =Oslo-selgerne som står rundt omkring. Hørte om en fyr her om dagen som hadde stått ute i 8 timer og som kun hadde solgt 2 -to- eksemplarer! Det er dårlig timebetaling, det…

 

Første søndag i advent i helgen! Oppkjøringa mot den store julestemninga blir litt annerledes i år, men vi skal iallefall tenne lys og prøve å skape litt julemagi likevel, – her i Casa del Kaos 🌟

 

// Nina

 

Følg meg gjerne:

Facebook: https://www.facebook.com/ninautenfilter/

Instagram: http://instagram.com/nina_utenfilter

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg