Koronatest for første gang

Jeg har bestilt time til koronatest i dag.

Som jeg skrev i går, så våknet jeg og følte meg litt groggy. Jeg var sår i halsen, var tett i nesa, hadde litt muskelvondt, fikk noen frostrier i løpet av dagen, vondt og tung i hodet, litt svimmel, vondt i magen.

Det samme i dag. Fortsatt sår i halsen, litt magevondt, snufsete og varm og kald om hverandre.

Det er også mange symptomer jeg ikke har: Hoster ikke, er ikke tungpustet, både lukter og smaker godt, og tror ikke jeg har noe særlig feber. Kanskje litt pga at jeg er kald og varm om hverandre. Har ikke temperaturmåler, så vet ikke.

Jeg tror ikke det er korona. Men det holder ikke å tro i disse dager. Om jeg skal kunne være sammen med pappa og mamma og handle mat i butikken, må jeg vite.

Så jeg er nå i selvpålagt karantene inntil jeg får resultatet.

Gruer meg litt til den pinnen opp i nesa, men ingen har vel dødd av det, foreløpig?

Tror jeg overlever og satser på negativt resultat🤞😉

 

// Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg