Jeg vant!

Det hender jeg har skikkelig vinnerlykke.

Husker da jeg dro hjem 4 flasker vin etter vinlotteriet på jobben en fredag. Kollegaene var lettere frustrerte.

Jeg vinner også relativt ofte i vanlige lotterier på 17.mai og på skolearrangementer, men det er nok mest fordi jeg tar så sabla mange lodd. Skulle bare mangle at jeg vant, liksom.

 

Aller best husker jeg da jeg vant hytte i ett år på Beitostølen gjennom en konkurranse på P4! Wow! Det var ikke akkurat en hytte når det kom til stykket, men en leilighet midt i sentrum, rett ved skiheisen, afterski-puben og Peppe’s.

Kult nok! Verdt mange kroner om jeg skulle leid den.

I dag vant jeg igjen!

11 kg klementiner fra KIWI!

Ha ha, også jeg som elsker klementiner, da gitt! Litt synd da at jeg hadde 5 kg fra før og vi bare har et lite kjøleskap som vi har lånt i påvente av det nye.

Noen som vil ha? Tenker jeg går og banker på hos noen nye naboer i morgen🥰

 

Flaks? Ja! Men mest av alt har jeg hell i kjærlighet❤

 

//Nina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg