Jeg byr på ei lita latterkule :)

I dag er det 22 år siden den nye hovedflyplassen på Gardermoen åpnet.

Foto: NRK

Color Air var kjappere enn SAS, og var de første som tok av fra den nye flyplassen. Faren min satt bak spakene sammen med styrmann Geir Gjøvik.

 

Da jeg googlet litt rundt åpningen av OSL, kom jeg over dette You Tube-klippet under her.

Det er fra da faderen var med på NRK-programmet “Du skal høre mye” fra Rorbua i Tromsø i 2002.

Han forteller faktisk vitsen litt feil, men poenget er lett å forstå. Jeg flirer like godt hver gang jeg hører vitsen, he he.

Det er han jeg har arvet egenskapen å le best og mest av egne vitser fra, forresten.

Trykk på play-knappen og sjekk om du har like dårlig humor som meg, ha ha ha!

 

 

Om du vil lese om da han lurte seg foran SAS ut fra Gardermoen, kan du bl.a. lese denne artikkelen her:

https://www.aftenposten.no/okonomi/i/a9RE/color-air-piloten-kuppet-sas-feiring-da-gardermoen-aapnet

 

Litt pappaskryt er vel lov på en oktoberkveld☺

 

// Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg