Hei i natten!

Klokka er kvart på to natt til tirsdag, og jeg er så gira på å sette i gang med en endring i livet at jeg ikke får sove.

Ligger og leser i Spis deg fri-boka, hører på podcaster og planlegger hva jeg skal spise.

Mannen min ligger og småsnorker ved siden av meg. Misunner han det gode sovehjertet.

Jeg har vurdert å stå opp for å spise noe jeg må slutte å spise etter oppstart på onsdag, men jeg er ikke sulten og har heldigvis aldri hatt for vane å stå opp på natten for å spise. Så jeg blir liggende.

Jeg gruer meg overhodet ikke til å kutte ut sukker og mel for alltid. Jeg kommer til å spise variert og godt, og når all skiten er ute av kroppen, så vil det meste smake godt. De rene smakene fra råvarene kommer til sin rett, og dessuten vil jeg sikkert finne mange nye retter jeg aldri har smakt før. Det er alltid gøy.

Det var lurt å skrible ned noen ord på papiret, nå kjenner jeg at tankene roer seg og trøttheten siger på.

Om du fortsatt er våken; “Hei hei og sov godt om du skal legge deg snart”!

Om du leser dette når du våkner om noen timer: “God morgen og ha en finfin dag! Spis solskinn til frokost,  – det gjør dagen ekstra glad”!

 

// Nina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg