Early bird to Stavanger

 

God morgen!

Opp kl 0500 for å dra med første fly til Stavanger i dag.

Dårlig med søvn. Sikkert fordi jeg skulle opp så tidlig. Og også litt fordi jeg har begynt å hovne opp i tannkjøttet etter tannlegebesøket på onsdag…

Tannlegen sa jeg måtte kontakte han umiddelbart om jeg hovnet opp for da har det kommet bakterier inn der han holder på å sette krone pga en re-infeksjon i en eldgammel rotfylling. Ikke så lett når det skjer etter kontortid i går og jeg sitter på flyet til Stavanger når kontoret hans åpner i dag…

Til alt “hell” står jeg allerede fast på smertestillende, så jeg håper det redder meg gjennom helgen.

Jeg hater trøbbel med tennene! Og spesielt når jeg går til tannlegen flere ganger i året, – det føles litt urettferdig å få så mye tull, da…

Men, men. Lite å få gjort med det nå!

Jeg har akkurat spist kjøleskapsgrøt her på toget. Ny livsstil funker så langt i dag.

 

Når jeg ankommer Sola må jeg visst gå “milevis” for å bli plukket opp av kusinen min, det er litt kaos etter den store brannen tidligere i uka. Lenge siden sist jeg besøkte Stavanger, trist at det er begravelse som er anledningen. Aldri så galt at det ikke er godt for noe: Jeg får truffet kusiner fra Sverige og de to andre i Stavanger som jeg så sjelden ser!

Ha en glad fredag!

// Nina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg