Dritfin daybed til salgs!

Jeg veit, det er tragisk.

Det river langt inn i hjerterota å komme med en sånn overskrift.

Den råeste og fineste daybeden jeg noen gang har sett må få nye eiere.

Foto: Meadow Home der daybeden ble kjøpt i høst.

 

Den selges rett og slett fordi vi har litt for liten plass til den.

 

Den passer egentlig perfekt oppe i loftstua, men vi trenger et mer praktisk møbel (noen ganger misliker jeg altså ordet “praktisk” sterkt!) som gjør det lettere for Julie å ha en vennegjeng på besøk, som gjør det lettere å spille spill eller ta seg en matbit der oppe.

Fargen endrer seg etter lyset, og jeg blir sånn skikkelig lykkelig inni meg hver gang jeg går forbi.

Om det går an å forelske seg skikkelig i et møbel, så er jeg definitivt forelska i denne. I tillegg til i Bård, da. Men han er jo ikke noe møbel. Han er en hel institusjon, han. For meg.

 

Nok om det. Jeg har akkurat annonsert den på Finn, så om du har plass og cash, feel free to contact me.

Annonsen finner du her: https://www.finn.no/202820745

 

Hva vi skal ha i stedet?

Ha’kke peiling. Det blir kjempevanskelig å finne noe som er like fint…

 

Snufs. Litt lei meg. Men kanskje vi ikke får solgt den på en stund, da får jeg ha gleden av den litt lenger, i det minste💚

 

// Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg