Denne tar kaka!

Jeg måååå jo bare dele dagens anbefaling jeg fikk på Facebook av min nyoppstartede blogg!

Mange har delt bloggen min, og mange har skrevet fantastiske ord om og til meg, men denne var bare så herlig og glad:

 

Skal du følge én blogg, – så følg:

Nina uten filter

En befriende ekte, åpen, modig og ærlig dame med god formidlingsevne i sin beste, eller verste?!?, slimhinnealder 😂😉

Levende, varm, morsom, sår, trist og vond. LIVET som det ER. Uten filter.

Jeg digger dama!
Jeg har ledd meg ihjel i årevis, og grått mengder med tårer.
I tillegg tar hun fantastiske bilder.

Griper sjansen til å slenge på ett par hashtags jeg lenge har drømt om å bruke, med og uten særlig relevans, da jeg neppe får en bedre anledning…

#bloggeneroppdatert #linkibio #browsonfleek #dagensoutfit

Heia deg, Nina 🙏👏💪🙌
#blodfan

DEL GJERNE 🙂

PS. “Ække” så dum å lese for dere gutta heller!

 

Tuuuusen takk, kjære Cecilie! Du ska’kke begynne å blogge litt du også, da?

Håper nye lesere vil ta seg tid til å lese mine første innlegg som forteller litt om meg, min sorg, tørre slimhinner, barn, Downs, Alzheimer og alt hva livet ellers har å by på.

 

Ha en herlig dag i solen (dere som har sol og som har mulighet)!

I kveld tror jeg det kommer et juicy innlegg om den nydelige overgangsalderen! 🙂

 

// Nina

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg