Den aller første lappen fra barnebarnet

 

I bursdagsfeiring for min eldste datter i dag, kommer mitt 6 år gamle barnebarn bort til Bård og skynder seg å legge en lapp foran han før han litt flau piler av gårde inn på rommet sitt igjen.

 

Bård åpner lappen:

Smelt❤ Bård du er kul.

Det er så utrolig rørende med de aller første lappene ungene skriver til deg når de har lært seg å lese og skrive.

I hvert fall kjenner jeg det greit på den nerva som går rett til hjerterota. Og når det kommer en lapp fra barnebarnet, – ja, da er smeltefaktoren høy, si!

 

Jeg fikk ingen lapp mens vi satt rundt kaffebordet, trøstet meg selv med at det sikkert var litt langt å skrive bestemor, og ikke er det sikkert han syns at jeg er så innmari kul heller.

Men da vi skulle dra, fikk jeg en sammenbrettet og teipet lapp i hånden. Han ba meg innstendig om ikke å åpne lappen før jeg kom hjem.

 

Vel hjemme åpnet jeg lappen:

Dobbeltsmelt❤

 

Denne lørdagen er jammen fin!

 

// Nina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg