Creepy mobil!

I dag skjedde det noe veldig rart med mobilen min.

 

Mobilen ringte, jeg rakk akkurat ikke å ta den, men så at det var et ubesvart anrop fra Jeanette. Trykka på “ring tilbake”.

 

En mann svarte “Hallo” med litt sånn dyp barytonstemme.

Jeg begynte å le. Trodde det var noen som var sammen med Jeanette som tulla.

“Kem e du”, spurte barytonen.

I det jeg skulle til å svare, får jeg samtidig et innkommende anrop. Fra Jeanette, som jeg liksom allerede hadde på tråden.

 

Jeg avsluttet samtalen med “Jeanette”, og besvarte så samtalen som faktisk var Jeanette..

 

Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd her? Er jeg eller Jeanette hacka?

Det var veeeldig creepy å ringe til Jeanette og komme til noen helt andre!

 

Har tidligere opplevd å få telefoner fra ukjente som ringer tilbake fordi jeg angivelig har ringt dem. Noe jeg garantert ikke har gjort. Hmmm…

Savner den gode, gamle fasttelefonen med dreieskive og en telefonkrakk i gangen. Det var tider, det😍

 

// Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg