Bæææærgen!

Bergen next!

Heldigvis er det ingen begravelse som er årsaken til at turen går vestover denne helgen, – kun kos og hygge på besøk hos sønnen til Bård og kjæresten.

 

Gleder meg til å dra på tur med mannen min, det blir aldri feil uansett hvor ferden går, og Bergen er en fin by selvom det bor litt mange bergensere der. Jeg elsker dialekter, men bergensk blir litt voldsomt til tider 😉

Neida. Joda 😅

 

Jeg hadde en fantastisk kollega i flere år da jeg jobbet i Braathens, hun var fra Solstrand utenfor Bergen, og hun er som sola selv, så sprudlende og vakker. Med henne ved min side var arbeidsdagene alltid gøyale. Vi dro det beste ut av hverandre, og hadde fenomenale år sammen på Interline & Staff Travel-kontoret på Gardermoen. Elsker den dama! Hun lærte meg at bergensere også er bra folk. De kan jo ikke noe for at de snakker som de gjør, stakkars.

Wenche. Én av mine favorittkollegaer og soleklar favorittbergenser gjennom tidene❤

 

Har du en favorittbergenser i livet ditt?

 

Venter på toget til Gardermoen ❤

 

Ha en finfin fredag, folkens! Heeelg er fint!

 

// Nina

 

Follow my blog with Bloglovin

 

Alternativt kan du like og følge siden min på Facebook også:

https://www.facebook.com/ninautenfilter

 

 

 

1 kommentar
    1. Lite med favorittbergensere i livet mitt. Mulig Astrid. Hun arbeidet på sykehuset da jeg startet der. Hun var bare god og snill. Nå er hun pensjonist for lengst. Tipper hun er over 80.. Ja det må hun være. Hilste så vidt på henne i kirken på julaften

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg